poniedziałek, 29 października 2012

Dlaczego właśnie L'Arche Polska? Krzysztof Bernaciak

Zapewne wiele osób jest ciekawych, dlaczego właśnie te organizacje wybraliśmy do reprezentowania i dlaczego właśnie dla nich chcemy zbierać pieniądze. W tym tygodniu chcielibyśmy Wam przybliżyć kryteria, jakimi kierowaliśmy się przy wyborze organizacji. 





Krzysztof Bernaciak, lat 24, reprezentuje Fundację L'Arche

Od samego początku, kiedy zapoznałem się z działalnością L'Arche Polska, wiedziałem, że jest ona niezwykła. W dzisiejszych czasach ludzie unikają tematu niepełnosprawności intelektualnej, a tutaj mam Fundację o zasięgu globalnym, która nie dość że nie załamuje nad nimi rąk, to jeszcze twierdzi, że możemy się od nich nauczyć, co to znaczy być człowiekiem! Fenomenalna sprawa!
Dlatego kiedy przyszło do organizacji projektu www.DobroczynnaZaprawa.pl i wyboru organizacji, którą chciałbym reprezentować, mój wybór był dosyć prosty. Tym bardziej było to proste, jako iż sam miałem ten zaszczyt dojrzewania i dorastania z osobą z zespołem Downa. Mówię tutaj o chłopcu, dzisiaj już mężczyźnie, Aleksandrze Kraska, z którym uczęszczałem do podstawówki i gimnazjum w Kole. I choć wtedy wydawało mi się troszeczkę dziwne, to z perspektywy czasu dostrzegam, jak wiele nauczyłem się od niego i jak niesamowitym doświadczeniem było obcowanie z Olkiem. 




Jeśli chcielibyście pomóc Fundacji zebrać pieniądze, aby mogli dotrzeć do kolejnych osób potrzebujących ich opieki i podoba Wam się to, co robi Krzysztof, prosimy o dokonanie przelewu na poniższe konto: 


FUNDACJA DOBROCZYNNOSC.COM
ul.Świętokrzyska 30 lok.130, 00-116 Warszawa
61 1050 1025 1000 0090 3007 7706
Tytułem:
Darowizna na działania statutowe - Dobroczynna Zaprawa



Zapraszamy każdego z Was do wsparcia naszej akcji. Organizacje i osoby które reprezentujemy są godne każdej złotówki, jaką przekażecie na nie - to właśnie dlatego ćwiczymy, pocimy się i staramy, aby przybliżyć im marzenia :-)

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie!

    Bardzo ciekawy blog, świetna akcja! Pozdrawiam serdecznie, Karolina :)

    http://pracownik-socjalny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Karolino zachęcamy do przyłączenia się do naszej akcji lub zaproszenia do niej znajomych :-)

    www.dobroczynnazaprawa.pl

    OdpowiedzUsuń